کارتن سازی

۴ بازديد

بسته بندی

روش‌های مختلفی برای بسته بندی محصولات وجود دارد ولی استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات یک روش متداول می باشد که طرفداران زیادی هم دارد. علاوه‌بر این، با چاپ کارتن بسته بندی تولیدکننده می‌توان خلاقیت بیشتری در طراحی بسته بندی خود به‌خرج داد.
این در صورتی است که قیمت کارتن بسته بندی نسبت به سایر روش‌ها کمتر می باشد. چاپ و بسته بندی با کارتن برای مشتریان هم هزینه کمتری دارد. استفاده از کارتن برای بسته بندی مثل کارتن لمینتی، باعث حفظ محصولات در برابر ضرب‌دیدگی می‌شود.
از کارتن بسته بندی می‌توان برای محصولات مختلف مثل میوه، مواد بهداشتی، وسایل برقی و … استفاده کرد و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. همچنین کارتن بسته بندی وزن پایینی دارد و حمل‌ونقل محصولات را راحت‌تر می‌کند. به‌علاوه بارگیری آن هم آسان‌تر است.
برای خرید کارتن بسته بندی، می‌توانید به مغازه‌های فروش کارتن مراجعه کنید. راه دیگر برای خرید کارتن بسته بندی که اقتصادی‌تر است، سفارش مستقیم از خود تولیدکننده است. برای مثال صادرکنندگان و تجار می‌توانند طراحی بسته بندی و چاپ کارتن مورد نیازشان را به گلبرگ باکس سفارش دهند.
شرکت کارتن سازی گلبرگ با طراحی بیش از 570 کارتن برای 400 مشتری، توانسته 100درصد رضایت مشتریان را جلب کند. طراحی بسته بندی به برندسازی محصول شما و فروش بیشتر آن کمک می‌کند. پس باید آن را به مجموعه‌ای مثل گلبرگ بسپارید تا بهترین نتیجه حاصل شود.
گلبرگ باکس به برندسازی قدرتمند محصول شما کمک می‌کند. در بخش گلبرگ دیزاین، می‌توانید تا سه بار طرح مورد نظر برای محصولتان را تغییر و ویرایش دهید. همچنین نمونه‌های طراحی بسته بندی توسط گلبرگ دیزاین را می‌توانید در سایت گلبرگ باکس مشاهده کنید.

طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی نقشی بسیار مهم در فروش محصولات دارد. بسته بندی با کارتن‌ها به‌علت انعطاف‌پذیری بالایی که دارند، باعث می‌شود تولیدکنندگان طراحی‌های خلاقانه‌تری ارائه دهند. طراحی بسته بندی یا Design Packaging جایگاه خاصی در جوامع کنونی دارد. تولیدکنندگان و استارتاپ‌ها سعی می‌کنند برای محصولات خود طراحی‌ بسته بندی جدید و نویی ارائه دهند.
تبلیغات درست باعث فروش بیشتر می‌شود و بخشی از این تبلیغات را می‌توان با طراحی بسته بندی هوشمندانه اجرا کرد. به‌دلیل اهمیت بالای این کار، باید در انتخاب شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طراحی بسته بندی بسیار دقت کرد.
بسته بندی محصول، معرفی آن محصول را انجام می‌دهد و بسته بندی خلاقانه می‌تواند نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. گاهی حتی طراحی بسته بندی نقش فروشنده دوم را ایفا کرده و از فروشنده واقعی بهتر عمل می‌کند.
طراحی بسته بندی خوب باید دارای یک‌سری ویژگی‌هایی باشد. برای مثال، طراحی بسته بندی باید از محصول در طی حمل‌ونقل، انبارداری، توزیع و فروش در مقابل آسیب‌هایی مثل فساد، له‌شدگی و شکستگی محافظت کند. به‌علاوه طراحی بسته بندی محصول باید کاربری آن را تسهیل کند و به نوعی، دست‌وپاگیر نباشد.
اطلاعات محصول نظیر جنس، نام تولیدکننده و آدرس آن، نشان استاندارد و غیره باید روی بسته بندی درج شده‌باشند. برای تبلیغ و معرفی بهتر محصولات خود می‌توانید طراحی بسته بندی آن را به گلبرگ باکس بسپارید. گلبرگ باکس با بهرمندی از بهترین طراحان و گرافیستان، بهترین طراحی مطابق با محصول شما را ارائه می‌دهد. سابقه درخشان این مجموعه در تولید و طراحی کارتن مرغوب و باکیفیت، باعث اطمینان‌خاطر شما خواهد بود.
شما می‌توانید تنها با چند کلیک طرح دلخواه خود را به گلبرگ دیزاین سفارش دهید و منتظر بهترین طراحی بسته بندی برای محصول خود باشید. طراحان و گرافیستان گلبرگ دیزان بسیار باتجربه هستند و سعی می‌کنند تمام اصول بازارایابی و تبلیغات را در طراحی بسته بندی محصولات شما اجرا کنند. طراحی برای انواع کارتن‌های مختلف مثل کارتن دایکاتی و کارتن لمینتی توسط گلبرگ دیزان انجام می‌شود.

 

انواع چاپ کارتن در کارتن سازی گلبرگ باکس

چاپ کارتن یکی از مراحل مهم در تولید کارتن است. انواع چاپ کارتن شامل چاپ افست، چاپ فلکسو و چاپ دیجیتال هستند.

چاپ افست چیست؟

چاپ افست یکی از روش‌های چاپ است که در آن، برای چاپ از صفحات چاپی استفاده می‌شود. در این روش، صفحات چاپی به صورت تک تک چاپ می‌شوند و برای هر رنگ، یک صفحه جداگانه وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره چاپ افست، لطفاً به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

چاپ افست چیست؟

چاپ فلکسو چیست ؟

چاپ فلکسو یا فلکسوگرافی یکی از روش‌های چاپ است که با استفاده از یک صفحه انعطاف‌پذیر به نام کلیشه (پلیت فتوپلیمری) که از جنس ژلاتین یا الاستومر است، عمل چاپ انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره چاپ فلکسو، لطفاً به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

چاپ افست چیست؟

چاپ دیجیتال کارتن چیست؟

چاپ دیجیتال کارتن، یک روش چاپ است که در آن از یک پرینتر دیجیتال برای چاپ روی کارتن استفاده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره چاپ دیجیتال، لطفاً به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

چاپ دیجیتال کارتن چیست؟

برخی از سوالات متداول در مورد کارتن سازی گلبرگ باکس

1.از کجا بفهمیم چه نوع کارتنی برای محصولمان باید انتخاب کنیم؟

در اکثر اوقات نوع کارتن و ترکیب آن بر اساس اندازه محصول و وزن آن انتخاب می شود؛ هر قدر اندازه و وزن کالا بیشتر باشد باید کارتنی با مقاومت بیشتر انتخاب شود.

در این صورت مشتری متناسب با هزینه ای که می کند؛ کارتنی با کیفیت و استقامت مناسب تحویل می گیرد. معمولا سه دسته کارتن در کارتن سازی استفاده می شود که به شرح زیر است:

– کارتن با قدرت استاندارد: کارتن های ۳لایه فلوت B و فلوت C که درجه مقاومت لبه های آن در برابر مچاله شدگی ۳۲ ست (۳۲ ECT ). وزن آن نباید بیشتر از ۳۰ کیلوگرم و ابعاد کلی آن بیش از ۱۹۰ سانتی متر باشد.

– جعبه های محکم: کارتن های ۳لایه فلوت E که درجه مقاومت لبه های آن در برابر مچاله شدگی ۴۴ ست (۴۴ECT ). وزن آن نباید بیشتر از ۴۳ کیلوگرم و ابعاد کلی آن بیش از ۲۴۰ سانتی متر باشد.

– جعبه های فوق العاده محکم: کارتن های ۵ لایه در فلوت های BC و EB که درجه مقاومت لبه های آن در برابر مچاله شدگی حداقل ۵۱ ست (۵۱ECT ) . وزن آن نباید بیشتر از ۵۴ کیلوگرم و ابعاد کلی آن بیش از ۲۶۶ سانتی متر باشد.

2.آیا از گلبرگ باکس سفارش قالب آماده کارتن را نیز امکان پذیر است؟

به منظور کاهش هزینه ساخت کارتن برای استارت آپ ها و تولید کنند گان محترم اطلاعات قالب های موجود در بانک قالب کارتن گلبرگ در  پنلی به نام قالب آماده کارتن در سایت قرار گرفته است. مشتریان می توانند سایز مورد نیاز خود را در بین قالب های موجود با هر تلرانسی که مد نظر دارند جستجو کنند و آن را سفارش دهند. دقت کنید که استفاده از قالب کارتن آماده می تواند هزینه اولیه را تا حد زیادی کاهش دهد.

3.برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

هنگام ثبت سفارش در کارتن سازی باید موارد مانند ابعاد محصول(طول، عرض، ارتفاع) ، مدل جعبه ، نوع چاپ ، نوع پوشش ، تعداد تیراژ جعبه برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی بصورت دقیق مشخص شود.

4.قیمت کارتن در گلبرگ باکس چطور محاسبه می شود؟

کارتن سازی گلبرگ ، آماده خدمت‌رسانی به تولید کنندگان محترم با نازلترین قیمت می‌ باشد. برای محاسبه ورق به کار رفته برای تولید کارتن در کارتن سازی گلبرگ باکس از فرمول زیر استفاده می شود :
طول کارتن × عرض کارتن × قیمت ورق خام کارتن = قیمت ورق کارتن

5.آیا کارتن سازی گلبرگ باکس از شهرستان ها سفارش قبول می کند؟

کارتن سازی گلبرگ باکس با استفاده از ناوگان حمل و نقل مطمئن و استفاده از ماشین های مناسب حمل کارتن ، اتاق بزرگ توانسته است محصولات خود را به شهرستان های سرتاسر ایران بدون تغییر در شکل ، کیفیت  کارتن و با کمترین قیمت  ارسال کند.

این نوع حمل و نقل برگ برنده گلبرگ باکس برای ارسال بار از مشهد گرفته در شرق کشور تا بهبهان در جنوب غربی کشور و تنکابن در خطه شمالی ایران  می باشد.

البته با توجه قیمت فوق العاده رقابتی کارتن سازی گلبرگ باکس، با در نظر گرفتن کرایه ماشین همچنان قیمت ورق و کارتن ها در این مجموعه بسیار اقتصادی می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.