خرید سرور اختصاصی

۷ بازديد

یک سرور اختصاصی عملکردی مانند یک سرور داخلی را ارائه می دهد، اما تحت مالکیت، اداره و مدیریت کاربر می باشد. کاربر یا مشتری از راه دور به سرور اختصاصی از طریق اینترنت متصل می شود تا مجموعه ای از خدمات مبتنی بر سرور را انجام دهد و از مزایای آن بهره مند شود.

یک سرور اختصاصی ممکن است برای میزبانی برنامه ‌ها و یا خدمات و همچنین برای ذخیره ‌سازی داده‌ ها و خدمات پشتیبان‌ گیری استفاده شود. یک سرور اختصاصی همچنین ممکن است به صورت داخلی برای میزبانی و ارائه خدمات تخصصی، مانند اجرای فایل اختصاصی و یا سرورهای شبکه استفاده شود.

لازم به ذکر است که بدانید، خرید سرور اختصاصی ارزان به عنوان یکی از گزینه های هاستینگ با بالاترین عملکرد شناخته می شود. شما می توانید به خرید سرور اختصاصی مجازی مانند خرید خانه شخصی فکر کنید. در این خانه شخصی ( سرور اختصاصی ) هیچ شخصی شما را اذیت نمی کند و شما می توانید هر کاری که دوست دارید را انجام دهید. در حالی که یک سرور اشتراکی بسیار شبیه زندگی در آپارتمانی است که در آن باید همه چیز را به اشتراک بگذارید.

مزایای استفاده از سرور اختصاصی

اکنون که با مفهوم سرور اختصاصی آشنا شدید، اجازه دهید تا به مزایای خرید سرور اختصاصی بپردازیم.

از جمله مزایای خرید سرور اختصاصی شامل:

  • 24/7 آپتایم
  • سرعت اتصال سریعتر
  • خطر کمتر حملات ویروسی
  • تعمیر و نگهداری آسان

به این موضوع توجه داشته باشید که سرورهای اختصاصی به طور خاص برای یک هدف طراحی نشده اند. می توان از آن ها برای میزبانی وب سایت ها، سرورهای بازی و یا هر چیزی که به مکانی برای چندین رایانه برای ذخیره و خواندن فایل ها نیاز دارد، استفاده کرد.

با خرید سرور اختصاصی نیازی نیست تا منابع را به اشتراک بگذارید

با یک سرور مشترک، شما در معرض محدودیت هایی هستید که این محدودیت ها همان به اشتراک گذاری منابع هستند. این بدان معنی است که قدرت پردازش CPU و RAM همه (و نه به طور مساوی) با سایر سایت های روی سرور توزیع می شود.

در نتیجه اگر وب ‌سایتی روی سرور، اسکریپت‌ های بدی را اجرا می‌ کند که حافظه زیادی را از بین میبرد، می ‌تواند بر عملکرد وب ‌سایت شما نیز تأثیر بگذارد. در صورتی که همسایگان سرور شما در ترافیک وب سایت، افزایش یافته باشند، همین امر صادق است. این اتفاق می تواند پهنای باند سرور را کاهش دهد و سرعت وب سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. علاوه بر این، خریداران و کاربران سایت شما ممکن است زمان بارگذاری کندی را هنگام استفاده از سایت شما تجربه کنند. اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از حد طول بکشد، خریداران و کاربران سایتتان ممکن است به جای آن به دنبال سایت های رقبای شما بروند.

با این حال، با خرید سرور اختصاصی، لازم نیست منابع را به اشتراک بگذارید. ظرفیت کامل سرور در اختیار شما می باشد و دیگر نگران کاهش سرعت سایت خود توسط شخص دیگری نخواهید بود.

افزایش سرعت سایت

با استفاده و خرید سرور اختصاصی فیزیکی، رسانه های موجود در سایت شما می توانند سریع تر بارگیری شوند. علاوه بر این، سرعت بالای سایت چندین مزیت دیگر را نیز به همراه دارد.

بهبود سئو

متخصصان سئو به خوبی از این موضوع آگاه هستند که سرعت سایت یکی از عوامل رتبه بندی است که گوگل از آن برای تعیین رتبه موتور جستجو استفاده می کند. معنی آن چیست؟ به زبان ساده یک وب‌ سایت سریع به شما کمک می‌کند در نتایج جستجوی گوگل بالاتر ظاهر شوید، در حالی که یک وب‌ سایت کند احتمالاً شما را پایین ‌تر نشان می‌دهد. در نتیجه به دلیل سرعت پایین، تعداد مشتریان و کاربران شما کاهش خواهد یافت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.